Absolwenci

Społeczność tworzona przez grono absolwentów MBA w PAM Center

Ponad 400 profesjonalistów, reprezentujących wiele dziedzin, branż i organizacji.

Studia MBA - wzajemne uczenie się i kształtowania relacji biznesowych

Społeczność Absolwentów - kontynuowanie tych relacji po zakończeniu studiów

  • Absolwenci studiów MBA
  • Firmy, które zaufały PAM Center
  • Sukcesy naszych Absolwentów

Prawdziwa wartość, jaką oferują studia MBA w PAM Center, nie ogranicza się do regularnych zajęć. O wysokiej jakości programu decyduje w dużym stopniu jakość nawiązywanych w ich trakcie kontaktów biznesowych oraz potencjał związany z kontynuowaniem tych relacji po zakończeniu studiów. Komisja rekrutacyjna, podejmująca decyzję o przyjęciu danego kandydata, każdorazowo bierze pod uwagę m.in. to, jaką wartość dla wzajemnego uczenia się i kształtowania relacji pomiędzy członkami grupy może wnieść dana osoba.

Anna Górecka Studia MBA
Michał Tyfa Studia MBA
Absolwenci PAM Center - MBA
Absolwenci PAM Center - MBA
Absolwenci PAM Center - MBA
Absolwenci PAM Center - MBA
Absolwenci PAM Center - MBA
Absolwenci PAM Center - MBA
Absolwenci PAM Center - MBA
Absolwenci PAM Center - MBA
Absolwenci PAM Center - MBA
Absolwenci PAM Center - MBA

Społeczność tworzona przez grono absolwentów MBA w PAM Center obejmuje już ponad 400 profesjonalistów, reprezentujących wiele dziedzin, branż i organizacji. Wśród firm, których kadra menedżerska ukończyła oferowany przez PAM Center program są m.in.:

  • 3M Poland Sp. z o.o.
  • ABB Sp. z o.o.
  • Abbott Laboratories Poland Sp. z o.o.
  • Alcan Packaging Cebal Tuba Sp. z o.o.
  • ALTANA Pharma
  • Amcor Flexibles Reflex site B Ltd.
  • Amcor Tobacco Packaging Poland
  • AMG.net
  • Ariadna S.A. Fabryka Nici, Łódź
  • Atlas
  • Bank Handlowy w Warszawie S.A., Poland
  • Bank Pocztowy SA
  • BASF Poliuretany Sp. z o.o.
  • BRE Bank S.A.
  • Brenntag Polska
  • BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.
  • CERI International Sp. z o.o.
  • ColepCCL Poland Kleszczów Poland
  • Comarch S. A.
  • Common S.A.
  • Covidien Polska Sp. Z o.o.
  • Cybercom Group
  • DELL Poland
  • ELKOMTECH S.A.
  • Ericpol Telecom Sp. Z o. o.
  • European Service Centre Philips Poland LTD. Łódź
  • Famed Łódź S.A.
  • Flextronics Logistic Poland Sp. z o.o.
  • Freudenberg-Politex Sp.z o.o.
  • GE Power Controls Sp. z o.o. Bielsko-Biała
  • Generali Group Poland
  • Google Poland S.A.
  • Grupa Ożarów S.A.
  • Hawkeye
  • Henkel Polska Sp. z o.o.
  • Humax Polska Sp. z o.o.
  • Hutchinson Poland Sp. z o.o.
  • Indesit Company Poland
  • Infosys BPO Poland Sp. z o.o.
  • Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o
  • Johnsons Control Inc.
  • Kilargo Sp. z o.o.
  • KRKA-POLSKA Sp. z o.o.
  • Le Royal Meridien Bristol Sp. z o.o.
  • LEK S.A./ Sandoz/ Novartis
  • Łódzki Zakład Energetyczny
  • Magellan S.A.
  • mBank
  • Medfinance S.A.
  • Mesgo Polska Sp. z o.o.
  • NETTO Sp. z o.o. Poland
  • Nivea Polska Sp. z o.o.
  • Nordea Bank Polska S.A, Poland
  • Novo Nordisk
  • Onninen Sp. z o. o.
  • ORWAK Polska
  • PAUL HARTMANN Polska Sp. z o.o.
  • PGE GiE S.A., Łódź
  • Philips Lighting Pabianice
  • PKN ORLEN
  • Procter & Gamble
  • Rewon S.A.
  • Scanaqua Sp. Z o.o (KOŁO Sanitec Group)
  • Sfinks Polska
  • Sonoco Packaging Services Sp. z o.o.
  • Star Foods
  • Telekomunikacja Polska S.A./ Grupa Orange Polska
  • TOYA Sp. z o.o.
  • Transfer Multisort Elektronik Sp. z o.o.
  • TVP S.A
  • Zakłady Przetwórcze Surowców Chemicznych i Mineralnych „PIOTROWICE” Sp. z o.o.

Zespół studentów XIV edycji Programu Executive MBA, reprezentujący Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania (Uniwersytet Łódzki), w składzie: Tomasz Frant, Tadeusz Jastrzębski, Rafał Wójcik, Filip Janiak zwyciężył w ogólnopolskiej grze symulacyjno-decyzyjnej TEES-6.

W rozgrywkach zorganizowanych przez Krakowską Szkołę Biznesu, uczestniczyło 12 zespołów ze szkół biznesu w Polsce. Wśród nich Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Akademia im. Leona Koźmińskiego, Wyższa Szkoła Bankową we Wrocławiu, Uniwersytet Szczeciński, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Krakowska Szkoła Biznesu.

TEES-6 jest nowoczesnym narzędziem edukacyjnym, przeznaczonym dla studentów, którzy pragną doskonalić swoje kompetencje i rozwijać praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania. Opiera się na pomyśle wykorzystania różnych wariantów strategii zarządzania w warunkach „laboratoryjnych”, jakie stwarza rzeczywistość wirtualna. W odróżnieniu od zarządzania rzeczywistym przedsiębiorstwem, zarządzanie „wirtualne” nie niesie ze sobą ryzyka skutków nieprzemyślanych decyzji, które mogą poważnie zakłócić funkcjonowanie firmy. Udział w grze polega na zdobywaniu i analizowaniu informacji o rynku i konkurentach, opracowaniu strategii działania firmy oraz podejmowaniu konkretnych decyzji operacyjnych. Zespoły rywalizowały przez okres od 1 do 21 marca 2011 za pośrednictwem Internetu.

Uroczyste wręczenie nagród laureatom gry TEES odbyło się 20 maja 2011 r. w Krakowie w siedzibie Krakowskiej Szkoły Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego podczas 7. Kongresu MBA.