Dr Bartłomiej Kurzyk

Bartłomiej Kurzyk

Wykładowca na Uniwersytecie Łódzkim. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z komunikacją marketingową, w szczególności z wykorzystaniem innowacji i niestandardowych działań.


Od 2004 roku współpracuje z Centrum Transferu Technologii UŁ, gdzie prowadzi zajęcia „Marketing nowych technologii" w ramach Polsko-Amerykańskich studiów „Komercjalizacja innowacyjnych przedsięwzięć i nowych technologii", a od 2008 roku - z PAM Center, przy realizacji Studium Mini MBA®. W 2007 roku wyróżniony tytułem „Wykładowcy absolwenta” przez studentów Wydziału Zarządzania UŁ.


Obok działalności dydaktycznej, prowadzi prace konsultacyjne i szkoleniowe - do tej pory m.in. z Unimil S.A., PKO BP S.A., TP S.A., Questus, Bio-tech Consulting, Niewiadów S.A. Opiekun Studenckiego Koła Naukowego MarkeTEAM. Prywatnie interesuje się rozwojem Internetu i technologii mobilnych.