Ewa Brzezińska

Wykładowca na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego oraz na Politechnice Łódzkiej. Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu zachowań ludzi w organizacji, komunikacji społeczna i coachingu. Trener biznesu. Promotor 75 prac magisterskich z dziedziny Organizational Behavior .Tworzyła i - w latach 1996-2001 -  kierowała działem szkoleń dla kadry menedżerskiej w Polsko-Amerykańskim Centrum Zarządzania przy UŁ (PAM Center). Zajmowała się przygotowaniem i wdrożeniem strategii szkoleniowej m. in. dla firm: Fastline, Fiolet, Nomi, Swedwood, PZL Mielec. Współpracowała m.in. z ABB, Alcan, Alcatel-Lucent, Ahold, Carrefour, Coats, Centrum Obsługi Przedsiębiorcy, CWS boco, Delhi Automotive System, Deutsche Bank, Ernst & Young, East West Spinning,  Indesit Merloni, First Data, Fiolet, IBIS, IKEA, ING Bank Śląski, LOTOS, Makro Cash and Carry, MMS, 3M Viscoplast, NBP, Novo Nordisk, PKO BP, Polska Agencja PrasowaPARP, PKP, Poczta Polska, Polpharma, Rigips, Real, Stocznia Gdańska, Testardo-Bates, Urząd Marszałkowski w Łodzi, VF Wrangler, Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi. Autorka i współautorka licznych publikacji, m.in. tomów: Komunikacja społeczna, Kształtowanie relacji pracowniczych oraz Człowiek w firmie… bez obaw i z ochotą (wspólnie z A. Paszkowską-Rogacz). Jej prywatne zainteresowania skupiają się wokół szeroko rozumianego rozwoju osobistego, holistycznego podejścia do procesu zmiany i medycyny energetycznej.