Robert Kozielski

Wykładowca na Uniwersytecie Łódzkim oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Specjalizuje się w marketingu, strategiach rynkowych, zagadnieniach strategicznych audytów marketingowych oraz pomiaru efektywności działań rynkowych, strategii marki oraz Value Proposition. Stypendysta Fundacji Fulbrighta i członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk. Posiadacz tytułu Chartered Marketer, wydawanego przez The Chartered Institute of Marketing w Londynie. Uczestnik staży naukowych i programów badawczych na uniwersytetach: Maryland (USA), Lund (Szwecja), Edynburg (Szkocja) oraz Middlesex (Wielka Brytania). Autor książki Biznes nowych możliwości – czterolistna koniczyna, uznanej za najlepszą publikację ze sfery „Strategii Biznesu” w 2012 roku. Pracował dla firm: Unilever, MicrosoftMerck, DanoneBayer, mBank, Aflofarm, Telekomunikacja Polska S.A., Merck, Abbott, LOTOS, Allianz, Tubądzin. Prywatnie miłośnik historii i sportu. Piłkarz Łódzkiego Klubu Sportowego w latach 1988 - 1990.